معرفي سايت فروش بليط پرواز خارجي

بليط هواپيما خارجي ارزان

معرفي سايت فروش بليط پرواز خارجي

۱۸۹ بازديد

balapar.com : بسياري از مسافران پرواز خارجي براي سفر به خارج از كشور نياز به تهيه راحت تر بليط پرواز خارجي دارند. براي اينكه هر چه سريعتر و راحت تر بتوانند اين بليط را تهيه كنند بايد مواردي را رعايت كنند. با رعايت نكته هاي ساده شما مي توانيد بليط پرواز خارجي ارزان تري را تهيه كنيد و سفري شيرين و لذت بخش را تجربه كنيد. 

تقاضاي سفر به خارج از كشور در سال هاي اخير زيادتر شده و به همين خاطر شركت هاي هواپيمايي زيادي نيز در اين زمينه خدمات مي دهند. همه اين شركت هاي هواپيمايي براي اينكه بتوانند به صورت مستقيم با مشتري ارتباط برقرار كنند و بليط هاي خودشان را زودتر به فروش برسانند اقدام به راه اندازي سايت فروش بليط پرواز خارجي كرده اند.

در ضمن هر يك از ايرلاين ها با فراهم آوردن امكانات و امنيت بيشتر سعي مي كنند مسافران بيشتري را براي سفرهاي هوايي خود ترغيب كنند. هم اكنون هواپيماهايي زيادي در ايران به جابجايي مسافران خارجي مشغول هستند. خدمات اين ايرلاين ها براي رقابت با ساير شركت هاي هواپيمايي هر روز توسعه مي يابد.

balapar.com : بسياري از مسافران پرواز خارجي براي سفر به خارج از كشور نياز به تهيه راحت تر بليط پرواز خارجي دارند. براي اينكه هر چه سريعتر و راحت تر بتوانند اين بليط را تهيه كنند بايد مواردي را رعايت كنند. با رعايت نكته هاي ساده شما مي توانيد بليط پرواز خارجي ارزان تري را تهيه كنيد و سفري شيرين و لذت بخش را تجربه كنيد. 

تقاضاي سفر به خارج از كشور در سال هاي اخير زيادتر شده و به همين خاطر شركت هاي هواپيمايي زيادي نيز در اين زمينه خدمات مي دهند. همه اين شركت هاي هواپيمايي براي اينكه بتوانند به صورت مستقيم با مشتري ارتباط برقرار كنند و بليط هاي خودشان را زودتر به فروش برسانند اقدام به راه اندازي سايت فروش بليط پرواز خارجي كرده اند.

در ضمن هر يك از ايرلاين ها با فراهم آوردن امكانات و امنيت بيشتر سعي مي كنند مسافران بيشتري را براي سفرهاي هوايي خود ترغيب كنند. هم اكنون هواپيماهايي زيادي در ايران به جابجايي مسافران خارجي مشغول هستند. خدمات اين ايرلاين ها براي رقابت با ساير شركت هاي هواپيمايي هر روز توسعه مي يابد.

سايت خريد آنلاين بليط پرواز خارجي

شما براي اينكه آسان تر به بليط پرواز خارجي دسترسي داشته باشيد بهترين راه را در پيش رو داريد و آن استفاده از سايت خريد آنلاين بليط پرواز خارجي است. با اين روش شما به همه ايرلاين هاي هوايي داخلي و خارجي دسترسي خواهيد داشت و بليط هاي همه اين شركت ها را به صورت يكجا مشاهده خواهيد كرد.

شما با مشخص نمودن مسير پروازتان مي توانيد همه بليط هاي اين ايرلاين ها را با قيمت هاي آنها در سايت بالاپر با تمام اطلاعات و مشخصات پرواز مشاهده كنيد و از بين آنها پرواز و بليط دلخواه خود را انتخاب و خريداري نماييد.

خريد اينترنتي بليط پرواز خارجي

در گذشته وقتي اسم پرواز خارجي به گوش هر كسي مي رسيد يك نوع ترس نيز به جان شخص مي افتد. چگونه بايد بليط هواپيما بالاپر براي اين سفر و پرواز را تهيه كنم؟ از چه طريقي مي توانم راحت تر اين بليط را خريداري نمايم؟ در مقصد خود تكليف هتل و محل اقامتم چگونه خواهد بود؟ همه اينها سوالاتي بود كه ذهن هر مسافر خارجي را به خود مشغول مي كرد.

ولي با توسعه روزافزون تكنولوژي هاي اينترنتي امروزه ديگر اين نگراني ها و ترس ها از بين رفته است و هر كسي كه قصد سفر خارجي و  خريد بليط خارجي را دارد (راهنماي خريد بليط خارجي) به راحتي مي تواند بليط پرواز خارجي دلخواه خود را در كمترين زمان تهيه كند و چمدان و بار و بنديل اش را ببندد و راهي شهر و كشور دلخواهش شود و از بودن در آنجا نهايت لذت را ببرد.

همه اين راحتي و آسايش در سفر خارجي با خريد اينترنتي بليط پرواز خارجي در اختيار هر مسافري است. ديگر با خريد اينترنتي بليط سفر كردن كار سخت و دشواري نيست.

در ضمن اين خريد نياز به كارهاي مراجعه حضوري براي خريد بليط را نيز ندارد و هر كسي بدون محدوديت در زمان و مكان مي تواند در هر زمان و مكاني به خريد بليط اينترنتي اقدام كند.

پروازهاي داخلي و خارجي زيادي در كشور مان وجود دارند كه مسافران را به هر كجاي دنيا جا به جا مي كنند. حالا ديگر هواپيماهاي داخلي نيز خدمات مربوط به پروازهاي خارجي را ارائه مي دهند و اين كار امكان پرواز مسافران ايراني به خارج از كشور را راحت تر كرده است.

قيمت بليط پرواز خارجي

اينكه براي مسافرت تان كدام پرواز خارجي با داخلي و هواپيما را انتخاب كنيد كاملا به سليقه و بودجه اختصاصي شما براي مسافرت بستگي دارد ولي بدانيد كه در كلاس هاي پروازي ارزان قيمت و شركت هاي هواپيمايي مختلف نيز مي توانيد بليط دلخواه خودتان را پيدا كنيد و از خدمات قابل قبولي در اين پروازها برخوردار شويد.  شما مي توانيد با مراجعه به سايت بالاپر اطلاعات خوبي درباره شركت هاي هواپيمايي خارجي و داخلي پيدا كنيد و از آنها در هنگام خريد بليط پرواز خارجي استفاده كنيد.

بعد با رفتن به بخش خريد بليط پرواز خارجي مي توانيد مبدا و مقصد و زمان حركت تان را معين نموده و ليست تمامي پروازها و كلاس هاي پروازي همه هواپيماهاي ايرلاين هاي گوناگون را مشاهد كنيد و با دقت هر يك از آنها را بررسي و بليط پرواز خارجي دلخواه تان را خريداري نماييد.

شما در سايت بالاپر به تمام كلاس هاي پروازي اكونوميفرست كلاس و تجاري دسترسي داريد و با اين كلاس ها مي توانيد پروازهاي خودتان را محدود كنيد و بليط متناسب با شرايط خودتان را خريداري كنيد.

شما براي پرداخت بليط هاي پرواز خارجي نيازي به مستر كارت و يا كارت هاي خارجي خاصي نداريد و با همان كارت بانكي عضو شتاب خودتان مي توانيد هزينه هاي بليط خريداري شده خودتان را پرداخت كنيد. فقط بايد كارت بانكي شما داراي رمز دوم باشد و از زمان انقضاي آن نگذشته باشد.

رزرو بليط پرواز خارجي  

در برخي از مواقع مسافر براي پرواز خارجي خود نياز دارد كه از چند شهر متفاوت همان كشور خارجي ديدن كند, در اين گونه زمان ها در صورتي كه بليط پرواز خارجي را خودتان از طريق سايت هاي خريد بليط تهيه كرده باشيد. بايد براي سفر به شهر ديگر دوباره اقدام به خريد بليط كنيد.

اما اينجا يك مشكل پيش مي آيد و آن اينكه شما بايد مستر كارت در اختيار داشته باشيد. ولي نگران نباشيد بدون مستر كارت نيز در كشور خارجي مي توانيد اقدام به خريد بليط پرواز كنيد.

  • بسياري از مسافران براي سفر به كشور خارجي از تورهاي تركيبي استفاده مي كنند تا بتوانند به همه شهرهاي خارجي كه دوست دارند مسافرت كنند. به همين خاطر با خريد يك تور مناسب مشكل شان را برطرف مي كنند و راهي سفرشان مي شوند.

ولي بسياري از مسافران نيز هستند كه چندان رغبتي به سفر با تور ندارند و دوست دارند به صورت شخصي و تنهايي راهي سفر شوند. اين دسته از مسافران بايد براي سفرشان خريد بليط پرواز خارجي و رزرو محل اقامت را به صورت جداگانه تهيه كنند.

در اختيار نداشتن مستر كارت و يا كارت هاي بين المللي در اكثر اوقات براي مسافران ايراني ايجاد مشكل كرده است, به ويژه در سفرهاي خارجي آنها مجبور مي شوند پول هاي خود را به صورت نقدي با خود به همراه داشته باشند و اين كار خطرات خودش را به همراه دارد.

به همراه داشتن پول زياد در پيش خود در سفرهاي خارجي نگران كننده است و مسافران از اين بابت هميشه دل نگران هستند كه خداي نكرده گم شوند و يا از آنها دزديده شود. و حتي در برخي مواقه در صورت نبودن اين كارت ها نمي توانند به صورت مستقيم از خود سايت هاي هواپيمايي و سايت هاي هتل موارد دلخواه خودشان را تهيه كنند.

در اين زمان ها سايت هاي اينترنتي به داد شما مي رسند و با كمك آنها مي توان در كشورهاي خارجي اقدام به خريد بليط پرواز خارجي به شهري ديگر و اقدام به رزرو هتل كرد.

شما در هر كجاي دنيا باشيد خريد اينترنتي بليط پرواز خارجي بهترين و مطمئن ترين روش تهيه بليط هواپيما است. شما با اين امكان مي توانيد در حداقل زمان بهترين بليط خودتان را بخريد و كوچكترين نگراني از بابت اين موضوع نداشته باشيد.

در سفرهاي خارجي به همراه نداشتن مستر كارت باعث مي شود شما امكان خريد از سايت هاي هواپيمايي خارجي را نخواهيد داشت. ما اين مشكل را براي شما برطرف كرده ايم. شما در هر كجا باشيد مي توانيد از طريق سايت بالاپر با همان كارت بانكي عضو شتاب خودتان اقدام به خريد بليط پرواز خارجي شهر دلخواه تان و رزرو هتل كنيد.

اين كار زمان زيادي از شما نخواهد گرفت و فقط بايد به بخش پرواز خارجي بالاپر وارد شويد و مبدا و شهر مقصد خودتان را انتخاب كنيد. تفاوتي ندارد كه شما الان در كدام كشور هستيد فقط شهر مقصدتان و زمان حركت دلخواه تان را وارد كنيد و فهرست پروازهاي خارجي از مبدايي كه هستيد را به مقصد موردنظرتان را مشاهد كنيد و بليط موردنظرتان را انتخاب و خريداري كنيد.

اگر با هر مشكلي نيز روبه رو شديد با همكاران بخش سفر خارجي بالاپر تماس بگيريد تا در كوناه ترين زمان به مشكل شما رسيدگي شود.

خريد بليط پرواز خارجي ارزان

خيلي از مسافرها در خريد بليط پرواز خارجي براي مسافرت به خارج از كشور دغدغه هاي بسياري دارند. يكي از اين دغدغه ها مربوط به تهيه ويزا و پاسپورت است كه تصور مي كنند تهيه اين موارد با هزينه زيادي همراه است. براي اينكه اين دغدغه برطرف شود و بليط ارزان هواپيما و آساني را براي سفر خارجي تان تهيه كنيد با ما همراه باشيد.

براي اينكه تبديل به يك توريست موفق شويد و بتوانيد همه جاي دنيا را بگرديد لازم نيست حتما پولدار باشيد. در روزنامه ها و اخبار كساني را مي بينيم كه با يك دوچرخه و يك كوله پشتي شروع به سفر مي كنند. اين نشان مي دهد كه براي سفر و گشتن دنيا, پول نداشتن بهانه اي بيش نيست و تنها چيزي كه شما براي اين كار نياز داريد يك اراده قوي است. همه چيز از يك گام كوچك آغاز مي شود.

اين روزها در كنار سفرهاي تجملاتي و پرهزينه مي توانيد سفرهاي ارزاني را نيز تجربه كنيد. مي توانيد با انتخاب سفرهاي ارزان خارجي ابتدا سري به كشورهاي همسايه خودتان بزنيد و با راهكارهايي ساده سفرتان را ارزان تر از آن چيزي كه تصورش را مي كنيد آغاز كنيد.

اولين چيزي كه براي سفر ارزان نياز داريد بررسي تمامي جوانب مسافرت تان است. بايد روش مناسبي را براي سفرتان انتخاب كنيد. مي توانيد توري را براي مسافرت تان به مقصد مورد نظرتان انتخاب كنيد و تا مي توانيد با دقت در انتخاب تور هزينه هاي خودتان را پايين بياوريد. يا اينكه خودتان به صورت شخصي با خريد بليط پرواز خارجي سفرتان را به شهر خارجي دلخواه تان شروع كنيد.

سوالي كه شايد براي شما هم پيش بيايد اين است كه سفر با تور ارزان تر است يا سفر شخصي؟ در كل كدام روش مسافرت ارزان تر در مياد و براي شما مناسب تر است.

بسياري در جواب اين پرسش تاكيد مي كنند كه سفر شخصي ارزان تر از سفر با تور است. خودتان بليط پرواز خارجي تان را انتخاب كنيد و بعد هتلي را براي اقامت در مقصد رزرو كنيد. در نظر خيلي از افراد اين روش ارزان ترين روش مسافرت به يك شهر خارجي است. البته افرادي هم هستند كه اين روش را مناسب نمي دانند و سفر با تور را براي سفرهاي خارجي بهتر مي دانند.

اگر ما بخواهيم جواب جامعي به شما بدهيد بايد بگوييم كه هر دو روش مزاياي خودشان را دارند و هر دو دسته از مسافران تا حدودي درست مي گويند. اما علت هاي هر كدام متفاوت است كه در زير به مواردي از آنها اشاره مي كنيم.

در صورتي كه مي خواهيد سفر خارجي ارزان را بدون تور و به صورت شخصي تجربه كنيد, بهتر است به جاي اينكه به آژانس هاي مسافرتي مراجعه حضوري داشته باشيد, همين كه در خانه مشغول استارحت هستيد, با موبايل يا لپ تاپ تان وارد اينترنت شويد و سايت بالاپر را باز كرده و با جستجوي بليط هاي مقصدتان گزينه موردنظرتان را براي سفر شخصي تان به خارج از كشور انتخاب كنيد.

در اين حالت شما گزينه هاي زيادي در پيش روي تان داريد و مي توانيد هر يك از اين گزينه ها را با هم مقايسه كنيد و آن كه قيمتش مناسب تر و با شرايط شما همخواني دارد را انتخاب كنيد.

اينگونه شانس بيشتري براي خريد ارزان بليط پرواز خارجي خواهيد داشت. البته بايد براي رزرو محل اقامت تان نيز دست به كار شويد و يك هتل خوب را براي اقامت در شهر مقصد پيدا كنيد. با انتخاب هتل خوب سفر خارجي شما تكميل مي شود و مي توانيد سفري راحت و كم هزينه را تجربه كنيد.

قبل از تهيه بليط پرواز خارجي دقت كنيد

  1. در انتخاب هتل نيز بايد دقت كنيد تا كم هزينه ترين آن را پيدا كنيد اينطوري سفرتان با پرداخت هزينه اندك به يكي از سفرهاي لذت بخش شما تبديل مي شود . در انتخاب محل اقامت تان كاملا دست تان باز است و مي توانيد هتل هاي مختلف را با قيمت هاي مختلف مشاهده كنيد و دست به انتخاب بزنيد. اما در صورتي كه بخواهيد با تور به سفر خارجي برويد بايد بدانيد كه تورها دو نوع مي باشند. يك نوع از تورها گران و لوكس است و يك نوع ديگر ارزان و عادي. در صورتي كه مي خواهيد سفرتان كم هزينه باشد و تورتان گران در نيايد. بهتر است تور عادي را براي سفرتان انتخاب كنيد. البته در اين نوع از تورها امكانات و خدمات كمتري را نيز دريافت خواهيد كرد و محل اقامت تان ارزان تر و شامل هتل هاي دو يا سه ستاره خواهد بود. اين براي شما كه مي خواهيد سفرتان ارزان تر باشد مناسب است.
  2. اما بهتر است براي تورهاي معمولي از تور لحظه آخري نيز كمك بگيريد. با اين روش مي توانيد با تور معمولي يك سفر باكيفيت تر را تجربه كنيد. تور لحظه آخري انتخاب مناسبي هستند, اين تورها در زمان هايي كه مسافر كم باشد مي توانند فرصت خوبي براي شما باشند تا تور باكيفيت و خوبي را براي سفر پيدا كنيد. بايد در لحظه هاي آخري پرواز هواپيما منتظر فرصت باشيد و تور لحظه آخري را با قيمت خوبي خريداري كنيد.
  3. براي خريد تور لحظه آخري و ارزان مي توانيد به سايت بالاپر وارد شويد و تور مناسب خودتان را انتخاب و سفري دلچسب را شروع كنيد. اما اگر مي خواهيد به صورت شخصي به مسافرت برويد مي توانيد با خريد بليط پرواز خارجي از سايت بالاپر و با كمك امكانات رزرو محل اقامت و هتل سايت بالاپر, بليط پرواز خارجي و هتل خوبي را براي سفر خارجي تان پيدا كنيد.
  4. همچنين مي توانيد براي مشاوره درباره هر يك از موارد با همكاران ما در قسمت فروش سايت بالاپر تماس بگيريد و اطلاعات خوبي را درباره سفرتان به دست بياوريد.

نكته هاي مهم در پرواز خارجي

شما در سفر خارجي مقدار باري كه مي توانيد با خودتان داشته باشيد به مسير پروازتان و به شركت هواپيمايي كه با آن سفر مي كنيد بستگي دارد. شما در زمان خريد بليط پرواز خارجي تمامي مشخصات ايرلاين ها را در بخش جزييات پرواز مشاهده مي كنيد در اين بخش درباره ميزان بار مجاز هر ايرلاين نيز مي توانيد اطلاعاتي به دست بياوريد.

البته بر روي بليط پرواز خارجي شما نيز در بخش Baggage درباره ميزان بار مجاز اطلاعاتي وجود دارد. اين عدد يا به صورت كيلوگرم در آنجا درج مي شود يا به صورت پي سي كه يك بسته 15 تا 23 كيلوگرمي را با توجه به شركت هواپيمايي شامل مي شود.

سايت بالاپر به صورت مستقيم به سامانه فروش شركت هاي هواپيمايي مختلف داخلي و خارجي اتصال يافته است و به همين خاطر تمامي قيمت هاي نشان داده در آن براساس سامانه ايرلاين ها است و اين قيمت ها كاملا معتبر هستند.

اگر به هر علتي مجبور شويد بليط خودتان را كنسل كنيد و يا اينكه زمان پرواز خارجي تان را تغيير دهيد بايد بدانيد كه مقدار جريمه اختصاص يافته به شما با توجه به هر پرواز و مسيري كه قصد سفر به آنجا را داريد و همينطور ايرلاين پروازتان متفاوت است. هر يك از ايرلاين ها جريمه هاي خاصي را براي اين موارد در نظر گرفته اند.

با رفتن به بخش جزييات پرواز و زدن بر روي مقررات پرواز مي توانيد بخش پنالتي را انتخاب كنيد و همه جريمه هاي هر ايرلاين را به صورت ريرتر كه شامل تغيير زمان بليط و لغو بليط و نرسيدن به پرواز است را به صورت كامل مشاهده كنيد.

بعد از اينكه بليط پرواز خارجي را خريداري كرديد و پرداخت آن را با موفقيت انجام داديد يك نسخه از بليط به ايميل شما فرستاده مي شود. بهتر است از بليط صادر شده خودتان پرينت تهيه كنيد و آن را در فرودگاه در پيش خودتان داشته باشيد.

اگر در هر مرحله از خريد بليط هواپيما براي پرواز خارجي با مشكلي مواجه شديد با همكاران ما در بخش پشتيباني بليط پرواز خارجي تماس بگيريد. اگر بعد از خريد بليط نيز ايرادي در بليط ديديد و يا اينكه نسخه ايميلي بليط براي شما فرستاده نشده است زودتر با ما تماس بگيريد و مشكل را با ما در ميان بگذاريد.

بسياري از شركت هاي هواپيمايي جهت توقف هاي پايين تر از دوازده ساعت از شما ويزاي ترانزيت مطالبه نمي كنند. البته بايد توجه داشته باشيد كه مقررات ترانزيت در هر كشوري فرق دارد و حتما بايد پيش از صادر شدن بليط اطلاعات كافي را از همكاران ما در بخش پرواز خارجي بگيريد.

اگر همه مسير پروازتان را با يك شركت هواپيمايي طي كنيد و زمان ترانزيت شما زير بيست ساعت باشد بارتان را در فرودگاه مبدا به بخش مربوطه تحويل مي دهيد و آن را در فرودگاه مقصدتان دريافت مي كنيد.

ولي در صورتي كه براي مسافرت تان چند شركت هواپيمايي مختلف را انتخاب كرده ايد بايد در هر نقطه ترانزيت و تغيير شركت هواپيمايي بارتان را دريافت كنيد و آن را به بخش بار ايرلاين جديد بدهيد.

توجه داشته باشيد كه كشورهايي كه نياز به ويزا دارند به شما اجازه خارج شدن از فرودگاه را نخواهند داد. ولي در كشورهايي كه نيازي به ويزا نداريد مي توانيد از فرودگاه خارج شويد.

اگر شما كارت اقامت يا ويزاي دانشجويي داشته باشيد كه مدت آن بيشتر از يك ماه است مي توانيد بليط خودتان را به صورت يك طرفه دريافت كنيد و در غير اينصورت بايد بليط رفت و برگشت را در اختيار داشته باشيد.

توجه داشته باشيد كه در هنگام خريد بليط رفت و برگشت اگر بخواهيد بليط خودتان را كنسل كنيد هفتاد درصد پرداختي براي مسير رفت خودتان را دريافت خواهيد كرد. پس در زمان لغو بليط هزينه يكطرفه بليط به علاوه جريمه شركت هواپيمايي از همه قيمت بليط كسر خواهد شد و مانده پول تان به شما برگردانده مي شود.

شما در داخل هواپيما مي توانيد موارد زير را به همراه داشته باشيد.

يك كيف دستي, كتاب جيبي و مجله و رزونامه براي مطالعه در طول سفر, يك اوركت, ملحفه يا پتو, چتر يا عصا, دوربين, خوراكي براي نوزاد و ساير وسايلي ضروري كه موردنياز مسافر است و آنها را حتما بايد به همراه خودش داشته باشد, مثل يك عضاي زيربغل و اعضاي مصنوعي.

كالسكاه نوزاد و ساير لوازم متحرك به صورت مجاني تحويل گرفته مي شود. شما وسايل شكستني و يا آلات موسيقي را نمي توانيد وارد كابين هواپيما كنيد. براي اطلاع از وسايلي كه مي توانيد در كابين به همراه داشته باشيد بهتر است بخش مقررات حمل بار مجاز هر ايرلاين را مطالعه كنيد. در اين بخش مقدار باز مجاز و پرداختي براي بار غيرمجاز را نيز خواهيد ديد.

شما به هيچ عنواني نمي توانيد بليط خودتان را به شخص ديگري واگذار كنيد. بليط صادر شده مختص شماست و هر مسافر بايد براي خودش بليط جداگانه اي را خريداري كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.